Santa Run

SANTA RUN 2023

In december 2023 gaan we weer massaal lopen voor het goede doel!

Rotary Club Dordrecht organiseert dit jaar weer een geweldige Santa Run op vrijdag 15 december! Dit jaar belooft een extra gezellige editie te worden die start op het Stadhuisplein om 18:30 uur met muziek en een warming-up. Het startschot zal even na 19:00 uur klinken waarna honderden lopers uitgedost in Santapakken hun parcours van bijna 3 kilometer afleggen.
Meedoen is geschikt voor iedereen (je kunt rennen, lopen en rollen) en kost € 7,50 per persoon. Dit is inclusief een Santapak en muzikale gezelligheid.

!! Dit jaar bestaat er voor het eerst ook de mogelijkheid om een korter rondje te lopen of te rollen !! We hebben een speciale, makkelijk toegankelijke ronde uitgezet vanaf het Stadhuisplein. Het startschot voor deze ronde zal om 19.00 uur als eerste klinken zodat deze ronde voor de grote ronde uit gaat!

Schrijf je hier in!

Wij rennen dit jaar voor Stardo en Polar Bears; Roeien en ijshockey mogelijk maken voor sporters met een beperking!